اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۵۷۱۶

کار سختی برای کسب سهمیه داریم

کار سختی برای کسب سهمیه داریم
4 تیرانداز نوجوان کشورمان در مسابقات جهانی ژاپن برای کسب سهمیه المپیک بوینس‌آیرس تلاش می‌کنند.
۰۸:۳۳ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز|

مسابقات تیراندازی سلاح‌های بادی آسیا در ژاپن در تفنگ و تپانچه بادی در حالی در ژاپن برگزار می‌شود که در بخش نوجوانان سهمیه المپیک برای بازی‌های بوینس‌آیرس توزیع خواهد شد. تیم ملی تیراندازی کشورمان نیز در این بخش 4 نماینده خواهد داشت. امیر سیاوش ذوالفقاریان، آرمینا صادقیان، روژان جلالیان و نازنین زینب جعفری تیراندازان اعزامی ایران به ژاپن هستند.

کاروان ورزشی ایران در مسابقات جهانی حدود 24 نماینده در تفنگ و تپانچه خواهد داشت. 12 ورزشکار در رشته تفنگ در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند که ایران در بخش بزرگسالان نماینده‌ای نخواهد داشت. کاروان ایران 14 آذر راهی ژاپن می‌شود و مسابقات نیز از 17 آذرماه آغاز خواهد شد.

ابراهیم اینانلو در گفت‌وگویی درباره شرایط ملی‌پوشان گفت: وضعیت بسیار خوبی در تیم ملی داریم؛ برای نخستین بار بعد از انقلاب برای تیم ملی مردان ماساژور جذب کرده‌ایم. خیلی از ورزشکاران ما آسیب دیده هستند که حضور ماساژور کمک زیاد می‌کند. مربی بدنسازی هم برای تیم ملی آورده‌اند و قرار است فدراسیون از یک روانشناس خوب ورزشی هم استفاده کند.

وی افزود: تیم بادی اوضاع خوبی دارد تنها مشکل ما این است که به دلیل هزینه‌های زیاد و سنگین نمی‌توانیم برخلاف مسابقات قبلی، تیم را به صورت کامل اعزام کنیم. در مسابقاتی که در کشورهای غرب آسیا مثل کویت و یا قطر و همچنین کشوری مثل هند برگزار می‌شد فدراسیون تیم را به صورت کامل اعزام می‌کرد اما هزینه‌ها در ژاپن بسیار زیاد است. ورزشکارانی که به ژاپن اعزام می‌شوند رکوردهای بسیار خوبی دارند. قرار است 12 ورزشکار در تفنگ و همین تعداد هم در تپانچه به این مسابقات اعزام کنیم.

مربی تیم ملی تفنگ ایران در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید نوجوانان بتوانند در این مسابقات سهمیه المپیک کسب کنند، خاطرنشان کرد: تعداد سهمیه‌ها زیاد نیست و کار سختی داریم. کشورهای شرق آسیا در تفنگ‌ و تپانچه جزو بهترین‌های دنیا هستند. چین، ژاپن، کره جنوبی و سنگاپور در شرق آسیا رقیبان ما هستند که اخیراً بنگلادش هم اضافه شده است. از طرفی هند و قزاقستان هم ورزشکاران خوبی دارند اما در حالت کلی برای کسب سهمیه امید داریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین